-
-
mgr Sabina Hołówko-Rusin
Pedagog, logopeda, terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu, certyfikowany diagnosta narzędzia ADOS-2Stanowisko, tematyka prowadzonych zajęć:
Koordynator terapeutyczny – udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom oraz ich rodzicomDiagnostyka, terapia
Kwalifikacje, ukończona uczelnia, kierunek studiów:
- Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Pedagogika, specjalizacja: Resocjalizacja (studia magisterskie)
- Uniwersytet Jagielloński, kierunek: Poradnictwo i pomoc psychologiczna (studia podyplomowe)
- Wyższa Szkoła Humanistyczno – Przyrodnicza w Sandomierzu, kierunek: Logopedia (studia podyplomowe)
- Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Spektrum autyzmu – diagnoza, terapia i edukacja (studia podyplomowe)
- Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Neurologopedia (studia podyplomowe)
- Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, kierunek: Zarządzanie oświatą, specjalizacja: Menadżer w oświacie (studia podyplomowe)
- Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku: „Diagnosta w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym” (szkolenie)
- Centrum Diagnozy, Terapii i Edukacji Spectrum ASC-MED: ADOS-2 w diagnostyce klinicznej (szkolenie)
- Collegium Humanum – Szkoła Główna Menedżerska, kierunek: Seksuologia (studia podyplomowe)
-
mgr Marta Jakubik
Oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu, certyfikowany diagnosta narzędzia ADOS-2Stanowisko, tematyka prowadzonych zajęć:
Koordynator terapeutyczny – udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom oraz ich rodzicomDiagnostyka, prowadzenie zajęć pedagogicznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju
Kwalifikacje, ukończona uczelnia, kierunek studiów:
- Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych (studia magisterskie)
- Wyższa Szkoła Humanistyczno-Przyrodnicza w Sandomierzu, kierunek: Zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna (studia podyplomowe)
- Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, kierunek: Terapia pedagogiczna z elementami logopedii (studia podyplomowe)
- Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, kierunek: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (studia podyplomowe)
- Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Oligofrenopedagogika – edukacja i rehabilitacja osób niepełnosprawnych intelektualnie (studia podyplomowe)
- Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Spektrum autyzmu – diagnoza, terapia i edukacja (studia podyplomowe)
- Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, kierunek: Zarządzanie oświatą, specjalizacja: menadżer w oświacie (studia podyplomowe)
- Centrum Diagnozy, Terapii i Edukacji Spectrum ASC-MED: ADOS-2 w diagnostyce klinicznej (szkolenie)
- Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku: „Diagnosta w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym” (szkolenie)
- HPM Medical, szkolenie: „Easy Biofeedback w treningu klasycznym” – trener Easy Biofeedback I stopnia
- Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Tyflopedagogika (studia podyplomowe)
-
dr Monika Wójcik
Neurologopeda, surdologopeda, oligofrenopedagog, surdopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, certyfikowany diagnosta narzędzia ADOS-2, diagnosta specyficznych trudności w uczeniu sięStanowisko, tematyka prowadzonych zajęć:
Neurologopeda – udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom oraz ich rodzicomNeurologopeda, diagnoza i terapia logopedyczna w ramach wczesnego wspomagania rozwoju
Kwalifikacje, ukończona uczelnia, kierunek studiów:
- Stopień doktora: doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie językoznawstwo
- Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Pedagogika, specjalizacja: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna (studia magisterskie)
- Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Pedagogika, specjalizacja: Edukacja przedszkolna z terapią pedagogiczną (studia licencjackie)
- Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Łodzi, kierunek: Oligofrenopedagogika (studia podyplomowe)
- Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Logopedia (studia podyplomowe)
- Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Spektrum autyzmu – diagnoza, terapia i edukacja (studia podyplomowe)
- Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Neurologopedia (studia podyplomowe)
- Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, kierunek: Surdologopedia (studia podyplomowe)
- Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, kierunek: Zarządzanie oświatą, specjalizacja: menadżer w oświacie (studia podyplomowe)
- Spectrum ASC-MED: „ADOS-2 w diagnostyce klinicznej” (szkolenie)
- Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku: „Diagnosta w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym” (szkolenie)
- Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Surdopedagogika (studia podyplomowe)
-
mgr Karolina Małek
Pedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmuStanowisko, tematyka prowadzonych zajęć:
Pedagog – udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom oraz ich rodzicomProwadzenie zajęć pedagogicznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju
Kwalifikacje, ukończona uczelnia, kierunek studiów:
- Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Pedagogika opiekuńczo – wychowawcza (studia magisterskie)
- Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Spektrum autyzmu – diagnoza, terapia i edukacja (studia podyplomowe)
- Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, kierunek: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (studia podyplomowe)
- Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku: „Diagnosta w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym” (szkolenie)
-
mgr Karolina Pysz
Pedagog, logopeda, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dzieckaStanowisko, tematyka prowadzonych zajęć:
Pedagog– udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom oraz ich rodzicomProwadzenie zajęć pedagogicznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju
Kwalifikacje, ukończona uczelnia, kierunek studiów:
- Wydział Zamiejscowy Nauk o Społeczeństwie Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Stalowej Woli, kierunek: Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza (studia licencjackie)
- Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie, kierunek: Psychopedagogika specjalna z logopedią (studia magisterskie)
- Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Logopedia
- Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, kierunek: Oligofrenopedagogika (studia podyplomowe)
- Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University, kierunek: Edukacja i wspomaganie dziecka z autyzmem i zespołem Aspergera (studia podyplomowe)
- Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej (szkolenie)
- Psychoterapia poznawczo-behawioralna w pracy z perfekcjonizmem (szkolenie)
- Praca z osobą przejawiającą trudne zachowania – PSTB (kurs)
- Techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji – PSTB (kurs)
- Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem – Kurs III stopniowy – Fundacja od Początku (kurs)
- KOMLOGO Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP (szkolenie)
- Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku: „ Diagnosta w poradnictwie psychologiczno – pedagogicznym” (szkolenie)
-
mgr Dagmara Wójcik
Logopeda, neurologopeda, terapeuta wczesnego wspomagania rozwojuStanowisko, tematyka prowadzonych zajęć:
Logopeda, neurologopeda – udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom oraz ich rodzicomProwadzenie zajęć logopedycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju
Kwalifikacje, ukończona uczelnia, kierunek studiów:
- Wyższa Szkoła Zarządzania w Rzeszowie kierunek: Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, specjalizacja: Public Relations (studia licencjackie)
- Akademia Pedagogiczna w Krakowie im. Komisji Edukacji Narodowej, kierunek: Historia, specjalizacja: Studia Europejskie (studia magisterskie)
- Akademia Pedagogiczna w Krakowie im. Komisji Edukacji Narodowej, Przygotowanie pedagogiczne (kurs kwalifikacyjny )
- Politechnika Rzeszowska Lotnictwo i Budowa Maszyn, kierunek: Zarządzanie logistyczne (studia podyplomowe)
- Uniwersytet Pedagogiczna w Krakowie im. Komisji Edukacji Narodowej, kierunek: Logopedia (studia podyplomowe)
- Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu, kierunek: Edukacja, rehabilitacja i terapia osób z autyzmem (studia podyplomowe)
- Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi kierunek: Surdopedagogika (studia podyplomowe)
- Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Neurologopedia (studia podyplomowe)
- Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy (szkolenie)
- Terapia ręki (szkolenie I i II stopnia)
- Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem (kurs)
- Diagnoza i terapia miofunkcjonalna (szkolenie)
- KOMLOGO Karty Oceny Logopedycznej Dziecka (szkolenie)
- Praktyczne wykorzystanie pedagogiki Freblowskiej w edukacji przedszkolnej (szkolenie)
-
mgr Natalia Romanów
Logopeda, certyfikowany terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmuStanowisko, tematyka prowadzonych zajęć:
Logopeda – udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom oraz ich rodzicomProwadzenie zajęć logopedycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju
Kwalifikacje, ukończona uczelnia, kierunek studiów:
- Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Pedagogika, specjalność: Psychoprofilaktyka społeczna (studia magisterskie)
- Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Zamościu, kierunek: Zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna (studia podyplomowe)
- Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu, kierunek: Rewalidacja i edukacja osób ze spektrum autyzmu, w tym z zespołem Aspergera (studia podyplomowe)
- Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Logopedia (studia podyplomowe)
- Paradowski design, szkolenie: „MFT 9 – 99 sTArs – Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9-99” ze specjalną terapią artykulacji s/sz wg Anity Kittel (szkolenie I stopnia)
- Paradowski design, szkolenie: „MFT 4– 8 sTArs – Terapia Miofunkcjonalna w wieku 4- 8 lat ze specjalną terapią artykulacji s/sz wg Niny Förster i Anity Kittel (szkolenie II stopnia)
-
mgr Aleksandra Kopczacka (Marynicz)
Fizjoterapeuta, terapeuta wczesnego wspomagania rozwojuStanowisko, tematyka prowadzonych zajęć:
Fizjoterapeuta – udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom oraz ich rodzicomProwadzenie zajęć ruchowych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju
Kwalifikacje, ukończona uczelnia, kierunek studiów:
- Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Fizjoterapia (studia licencjackie)
- Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Fizjoterapia (studia magisterskie)
- Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Przygotowanie pedagogiczne (studia podyplomowe)
- Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Edukacja i terapia dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (studia podyplomowe)
- Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Integracja Sensoryczna – diagnoza i terapia (studia podyplomowe)
- SKK School, III-stopniowy Kurs Terapii Behawioralnej
- Podkarpackie Centrum Usług Dydaktycznych w Rzeszowie, „Mowa i komunikacja osób ze spektrum autyzmu – metody pracy” (szkolenie)
- Krajowa Izba Fizjoterapeutów, „Ocena funkcjonalna i prowadzenie dokumentacji medycznej dla pacjentów w wieku rozwojowym 0 – 7 lat” (szkolenie)
-
mgr Anna Szajowska
Psycholog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwojuStanowisko, tematyka prowadzonych zajęć:
Psycholog – udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom oraz ich rodzicomProwadzenie zajęć psychologicznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju
Kwalifikacje, ukończona uczelnia, kierunek studiów:
- Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, kierunek: Psychologia (studia magisterskie)
- Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, kierunek: Psychologia transportu (studia podyplomowe)
- Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka (studia podyplomowe)
- Stosowana Analiza Zachowania w terapii behawioralnej (kurs III stopniowy)
- Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych, Skala Inteligencji Stanford-Binet 5 (szkolenie kwalifikacyjne)
- KOMLOGO, Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP (szkolenie)
-