Nasza Kadra

Poznaj naszą kadrę
    • mgr Sabina Hołówko-Rusin
      Pedagog, logopeda, terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu, certyfikowany diagnosta narzędzia ADOS-2

      mgr Sabina Hołówko-Rusin

      Pedagog, logopeda, terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu, certyfikowany diagnosta narzędzia ADOS-2

      Stanowisko, tematyka prowadzonych zajęć:
      Koordynator terapeutyczny
      – udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom oraz ich rodzicom

      Diagnostyka, terapia

      Kwalifikacje, ukończona uczelnia, kierunek studiów:

      • Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Pedagogika, specjalizacja: Resocjalizacja (studia magisterskie)
      • Uniwersytet Jagielloński, kierunek: Poradnictwo i pomoc psychologiczna (studia podyplomowe)
      • Wyższa Szkoła Humanistyczno – Przyrodnicza w Sandomierzu, kierunek: Logopedia (studia podyplomowe)
      • Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Spektrum autyzmu – diagnoza, terapia i edukacja (studia podyplomowe)
      • Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Neurologopedia (studia podyplomowe)
      • Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, kierunek: Zarządzanie oświatą, specjalizacja: Menadżer w oświacie (studia podyplomowe)
      • Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku: „Diagnosta w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym” (szkolenie)
      • Centrum Diagnozy, Terapii i Edukacji Spectrum ASC-MED: ADOS-2 w diagnostyce klinicznej (szkolenie)
      • Collegium Humanum – Szkoła Główna Menedżerska, kierunek: Seksuologia (studia podyplomowe)
    • mgr Marta Jakubik
      Oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu, certyfikowany diagnosta narzędzia ADOS-2

      mgr Marta Jakubik

      Oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu, certyfikowany diagnosta narzędzia ADOS-2

      Stanowisko, tematyka prowadzonych zajęć:
      Koordynator terapeutyczny
      –  udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom oraz ich rodzicom

      Diagnostyka, prowadzenie zajęć pedagogicznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju

      Kwalifikacje, ukończona uczelnia, kierunek studiów:

      • Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych (studia magisterskie)
      • Wyższa Szkoła Humanistyczno-Przyrodnicza w Sandomierzu, kierunek: Zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna (studia podyplomowe)
      • Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, kierunek: Terapia pedagogiczna z elementami logopedii (studia podyplomowe)
      • Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, kierunek: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (studia podyplomowe)
      • Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Oligofrenopedagogika – edukacja i rehabilitacja osób niepełnosprawnych intelektualnie (studia podyplomowe)
      • Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Spektrum autyzmu – diagnoza, terapia i edukacja (studia podyplomowe)
      • Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, kierunek: Zarządzanie oświatą, specjalizacja: menadżer w oświacie (studia podyplomowe)
      • Centrum Diagnozy, Terapii i Edukacji Spectrum ASC-MED: ADOS-2 w diagnostyce klinicznej (szkolenie)
      • Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku: „Diagnosta w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym” (szkolenie)
      • HPM Medical, szkolenie:  „Easy Biofeedback w treningu klasycznym” – trener Easy Biofeedback I stopnia
      • Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Tyflopedagogika (studia podyplomowe)
    • dr Monika Wójcik
      Neurologopeda, surdologopeda, oligofrenopedagog, surdopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, certyfikowany diagnosta narzędzia ADOS-2, diagnosta specyficznych trudności w uczeniu się

      dr Monika Wójcik

      Neurologopeda, surdologopeda, oligofrenopedagog, surdopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, certyfikowany diagnosta narzędzia ADOS-2, diagnosta specyficznych trudności w uczeniu się

      Stanowisko, tematyka prowadzonych zajęć:
      Neurologopeda
      – udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom oraz ich rodzicom

      Neurologopeda, diagnoza i terapia logopedyczna w ramach wczesnego wspomagania rozwoju

      Kwalifikacje, ukończona uczelnia, kierunek studiów:

      • Stopień doktora: doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie językoznawstwo
      • Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Pedagogika, specjalizacja: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna (studia magisterskie)
      • Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Pedagogika, specjalizacja: Edukacja przedszkolna z terapią pedagogiczną (studia licencjackie)
      • Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Łodzi, kierunek: Oligofrenopedagogika (studia podyplomowe)
      • Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Logopedia (studia podyplomowe)
      • Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Spektrum autyzmu – diagnoza, terapia i edukacja (studia podyplomowe)
      • Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Neurologopedia (studia podyplomowe)
      • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, kierunek: Surdologopedia (studia podyplomowe)
      • Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, kierunek: Zarządzanie oświatą, specjalizacja: menadżer w oświacie (studia podyplomowe)
      • Spectrum ASC-MED: „ADOS-2 w diagnostyce klinicznej” (szkolenie)
      • Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku: „Diagnosta w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym” (szkolenie)
      • Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Surdopedagogika (studia podyplomowe)
    • mgr Karolina Małek
      Pedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

      mgr Karolina Małek

      Pedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

      Stanowisko, tematyka prowadzonych zajęć:
      Pedagog
      – udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom oraz ich rodzicom

      Prowadzenie zajęć pedagogicznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju

      Kwalifikacje, ukończona uczelnia, kierunek studiów:

      • Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Pedagogika opiekuńczo – wychowawcza (studia magisterskie)
      • Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Spektrum autyzmu – diagnoza, terapia i edukacja (studia podyplomowe)
      • Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim, kierunek: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (studia podyplomowe)
      • Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku: „Diagnosta w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym” (szkolenie)
    • mgr Karolina Pysz
      Pedagog, logopeda, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dziecka

      mgr Karolina Pysz

      Pedagog, logopeda, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dziecka

      Stanowisko, tematyka prowadzonych zajęć:
      Pedagog– udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom oraz ich rodzicom

      Prowadzenie zajęć pedagogicznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju

      Kwalifikacje, ukończona uczelnia, kierunek studiów:

      • Wydział Zamiejscowy Nauk o Społeczeństwie Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Stalowej Woli, kierunek: Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza (studia licencjackie)
      • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie, kierunek: Psychopedagogika specjalna z logopedią (studia magisterskie)
      • Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Logopedia
      • Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, kierunek: Oligofrenopedagogika (studia podyplomowe)
      • Wyższa Szkoła Biznesu National-Louis University, kierunek: Edukacja i wspomaganie dziecka z autyzmem i zespołem Aspergera (studia podyplomowe)
      • Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej (szkolenie)
      • Psychoterapia poznawczo-behawioralna w pracy z perfekcjonizmem (szkolenie)
      • Praca z osobą przejawiającą trudne zachowania – PSTB (kurs)
      • Techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji – PSTB (kurs)
      • Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem – Kurs III stopniowy – Fundacja od Początku (kurs)
      • KOMLOGO Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP (szkolenie)
      • Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku: „ Diagnosta w poradnictwie psychologiczno – pedagogicznym” (szkolenie)
    • mgr Dagmara Wójcik
      Logopeda, neurologopeda, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju

      mgr Dagmara Wójcik

      Logopeda, neurologopeda, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju

      Stanowisko, tematyka prowadzonych zajęć:
      Logopeda, neurologopeda
      – udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom oraz ich rodzicom

      Prowadzenie zajęć logopedycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju

      Kwalifikacje, ukończona uczelnia, kierunek studiów:

      • Wyższa Szkoła Zarządzania w Rzeszowie kierunek: Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, specjalizacja: Public Relations (studia licencjackie)
      • Akademia Pedagogiczna w Krakowie im. Komisji Edukacji Narodowej, kierunek: Historia, specjalizacja: Studia Europejskie (studia magisterskie)
      • Akademia Pedagogiczna w Krakowie im. Komisji Edukacji Narodowej, Przygotowanie pedagogiczne (kurs kwalifikacyjny )
      • Politechnika Rzeszowska Lotnictwo i Budowa Maszyn, kierunek: Zarządzanie logistyczne (studia podyplomowe)
      • Uniwersytet Pedagogiczna w Krakowie im. Komisji Edukacji Narodowej, kierunek: Logopedia (studia podyplomowe)
      • Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu, kierunek: Edukacja, rehabilitacja i terapia osób z autyzmem (studia podyplomowe)
      • Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi kierunek: Surdopedagogika (studia podyplomowe)
      • Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Neurologopedia (studia podyplomowe)
      • Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy (szkolenie)
      • Terapia ręki (szkolenie I i II stopnia)
      • Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem (kurs)
      • Diagnoza i terapia miofunkcjonalna (szkolenie)
      • KOMLOGO Karty Oceny Logopedycznej Dziecka (szkolenie)
      • Praktyczne wykorzystanie pedagogiki Freblowskiej w edukacji przedszkolnej (szkolenie)
    • mgr Natalia Romanów
      Logopeda, certyfikowany terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

      mgr Natalia Romanów

      Logopeda, certyfikowany terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

      Stanowisko, tematyka prowadzonych zajęć:
      Logopeda
      – udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom oraz ich rodzicom

      Prowadzenie zajęć logopedycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju

      Kwalifikacje, ukończona uczelnia, kierunek studiów:

      • Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Pedagogika, specjalność: Psychoprofilaktyka społeczna (studia magisterskie)
      • Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Zamościu, kierunek: Zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna (studia podyplomowe)
      • Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu, kierunek: Rewalidacja i edukacja osób ze spektrum autyzmu, w tym z zespołem Aspergera (studia podyplomowe)
      •  Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Logopedia (studia podyplomowe)
      •  Paradowski design, szkolenie: „MFT 9 – 99 sTArs – Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9-99” ze specjalną terapią artykulacji s/sz wg Anity Kittel (szkolenie I stopnia)
      • Paradowski design, szkolenie: „MFT 4– 8 sTArs – Terapia Miofunkcjonalna w wieku 4- 8 lat ze specjalną terapią artykulacji s/sz  wg Niny Förster i Anity Kittel (szkolenie II stopnia)

       

       

    • mgr Aleksandra Kopczacka (Marynicz)
      Fizjoterapeuta, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju

      mgr Aleksandra Kopczacka (Marynicz)

      Fizjoterapeuta, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju

      Stanowisko, tematyka prowadzonych zajęć:
      Fizjoterapeuta
      – udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom oraz ich rodzicom

      Prowadzenie zajęć ruchowych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju

      Kwalifikacje, ukończona uczelnia, kierunek studiów:

      • Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Fizjoterapia (studia licencjackie)
      • Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Fizjoterapia (studia magisterskie)
      • Uniwersytet Rzeszowski, kierunek: Przygotowanie pedagogiczne (studia podyplomowe)
      • Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Edukacja i terapia dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (studia podyplomowe)
      • Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Integracja Sensoryczna – diagnoza i terapia (studia podyplomowe)
      • SKK School, III-stopniowy Kurs Terapii Behawioralnej
      • Podkarpackie Centrum Usług Dydaktycznych w Rzeszowie, „Mowa i komunikacja osób ze spektrum autyzmu – metody pracy” (szkolenie)
      • Krajowa Izba Fizjoterapeutów, „Ocena funkcjonalna i prowadzenie dokumentacji medycznej dla pacjentów w wieku rozwojowym 0 – 7 lat” (szkolenie)
    • mgr Anna Szajowska
      Psycholog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju

      mgr Anna Szajowska

      Psycholog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju

      Stanowisko, tematyka prowadzonych zajęć:
      Psycholog – udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom oraz ich rodzicom

      Prowadzenie zajęć psychologicznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju

      Kwalifikacje, ukończona uczelnia, kierunek studiów:

      • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, kierunek: Psychologia (studia magisterskie)
      • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, kierunek: Psychologia transportu (studia podyplomowe)
      • Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, kierunek: Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka (studia podyplomowe)
      • Stosowana Analiza Zachowania w terapii behawioralnej (kurs III stopniowy)
      • Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych, Skala Inteligencji Stanford-Binet 5 (szkolenie kwalifikacyjne)
      • KOMLOGO, Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP (szkolenie)